Arama sonuçlarında çıkan adreslerin olabildiğine güncel olmasını isteyen Google, arama algoritmasının bu yönde ve daha sağlıklı sonuçlar vermesi adına birkaç düzenleme gerçekleştirdi. Bahsi geçen düzenleme ile belli aralıklarla tekrarlanan ve süreklilik kazanan etkinlik ve durumlara dair son bilgilerin çıkması sağlanacak. Örnek olarak, “Kurban Bayramı” şeklinde bir arama yaptığınızda bu zamanda kadar 2010 ve birkaç yıl öncesine dair sonuçlar da karşınıza ön sıralarda çıkabiliyordu. Ancak yeni düzenleme ile “Kurban Bayramı” şeklinde bir arama yapmanız halinde girdiğiniz “tekrarlanan etkinlik” ifadesini ilgilendiren en son içerikler karşınızda olacak. Diğer yandan Wikipedia içerikleri gibi Google algoritması tarafından bir şekilde “eskimez” olarak fişlenen sonuçlar da üst sıralardaki varlıklarını sürdürecekler.
Yeni düzenlemelerin tam olarak hayata geçmesiyle birlikte tahmin edildiği gibi %35’lik bir etkilenme oranının ne kadarını gözlemleyeceğimizi birlikte göreceğiz.
(Kaynak: sosyalmedya.co)
Yorum Gönder