8 Haziran 2012 Cuma

Benim Bedenim Benim Kararım

Son günlerde gündemi meşgul eden konulardan birisi de kürtaj tartışmaları.
Ayşe Arman’ın kaleme aldığı Benim Bedenim Benim Kararım yazısıyla tartışmalar doruğa ulaştı.
Kimisi Ayşe Arman’ı desteklerken kimisi de eleştiri yağmuruna tuttu.
Eleştirilmesinin nedeni; yazısıyla birlikte yayınladığı fotoğraf.


Eleştirenler, bu kadar önemli bir konuyu kullanarak kendini ön plana çıkarmaya çalıştığını iddia ediyorlar.
Ayşe Arman’ın yazısını okumak için Tıklayın.
Bianet.org’un başlattığı Benim Bedenim Benim Kararım kampanyası devam ediyor. İsteyenler fotoğraflarını gönderebilirler. kampanya@bianet.org’ mail atabilir veya benimkararım.org sitesine yükleyebilirsiniz.

Paylaş/Kaydet/Takip et Paylaş

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...