22 Haziran 2011 Çarşamba

TEGV

TEGV (Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı)

TEGV'in amacı; 7-16 yaş arası çocuklarımızın Cumhuriyetimizin temel ilke ve değerlerine bağlı, akılcı, sağduyulu, özgüven sahibi, düşünen, sorgulayan, kendi iç yaratıcılığını harekete geçirebilen, barışçı, farklı düşünce ve inançlara saygılı, insan ilişkilerinde cinsiyet, ırk, din, dil farkı gözetmeyen bireyler olarak yetişmesine katkıda bulunacak eğitim programları ile etkinlikler oluşturmak ve uygulamaktır.
TEGV, oluşturduğu özgün eğitim programlarını ülke sathında kurduğu Eğitim Parkları, Öğrenim Birimleri, Ateşböceği Gezici Öğrenim Birimleri, İl Temsilcilikleri ve 'Sosyal Etkinliklere Destek Protokolu' kapsamında ilköğretim okullarında, gönüllüleri aracılığı ile hayata geçirir

Sizde şimdinin küçükleri geleceğin büyüklerine destek olmak istiyorsanız. EĞİTİM yazıp 3353'e mesaj atın.
(6 sms ile 1 çocuğun 1 yıllık eğitim masrafı karşılanıyor.)

Bazı destek tweetleri;

:Evde kimin telefonunu bulduysam izin istemeden EGITIM yazıp 3353 e yolladım :) Geleceğe umutla bakabilelim diye...
3353e egitim yazip yolladim ucundan da olsa bir cocugun egitimine katkida bulundum gonul rahatligiyla uyuyabilirim.

Paylaş/Kaydet/Takip et Paylaş

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...